JOC CU MAGNETI KLASK

La promoție La promoție!

169,00 LEI


 

Disponibilitate: STOC 0


Anunta-ma cand revine in stoc

Solicita Informatii

Adauga la Wishlist

Distribui si obtii un voucher
Jocul de joc KLASK este în formă de câmp cu două găuri adânci care funcționează ca goluri în fiecare capăt al terenului. În mijlocul câmpului, trei piese magnetice albe servesc ca "obstacole" - NU îi atrageți la piesa de joc proprie! Piesa ta de jocuri este un magnet negru. Îl controlezi ținând un magnet mare sub tablă. Acest magnet este conectat la un magnet mic plasat pe teren. Scopul jocului este de a împinge mingea cu mingea roșie mică pe câmp cu piesa de magnet / joc, trage mingea după obstacole și adversarul tău și în gaura de țintă (Klask). Este atât de distractiv atunci când adversarul dvs. este brusc acoperit de obstacole albe sau dacă renunți la piesa de joc în gură - ceva ce s-ar putea întâmpla dacă ai un pic prea dornic! Plasați bordul jocului pe o masă între cei doi jucători. Plasați cele trei piese magnetice albe pe câmpurile albe de pe tablă. Puneți două monede în fiecare slot punct de lângă "0". Fiecare jucător are o piesă de joc magnetic negru în două părți. Așezați piesa scurtă (subțire) deasupra plăcii și piesa lungă (groasă) de sub placă, astfel încât cele două părți să se "prindă" una pe cealaltă. Plasați mingea în câmpul de start al colții. Îndreptați-o cu piesele de jocuri neagră. Cel mai tânăr jucător începe jocul. Marcați un punct dacă: Mingea se termină în gaura adversarului și rămâne în gaură. Două sau toate cele trei piese magnetice albe rămân pe piesa de joc a adversarului. Adversarul își trage accidental piesa de joc în gaura proprie. Dacă adversarul își pierde piesa de joc. De fiecare dată când obțineți un punct, trebuie să vă mutați moneda cu un punct în fața punctului. Jucătorul care ajunge primul la câmpul KLASK câștigă. În timpul jocului: Dacă una dintre piesele magnetice albe se lipeste de o piesă de joc, jocul continuă; dacă două dintre piesele magnetice albe se lipesc de o piesă de joc, adversarul obține un punct. Dacă mingea intră peste marginea plăcii, trebuie să plasați mingea în câmpul de start în colțul din jumătatea căruia mingea a căzut. Dacă una sau mai multe piese magnetice albe cad peste marginile plăcii, jocul continuă. De fiecare dată când un jucător marchează un punct, trebuie să puneți piesele magnetice albe înapoi pe câmpurile albe de pe tablă, iar jucătorul care nu a înscris un punct plasează mingea în câmpul de start al colții.
2014 Guldbrikken Cel mai bun





joc pentru adulți Nominee
 Premii și onoruri 2017 Spiel des Jahres Recomandat 2014 Câștigătorul premiului special al juriului Guldbrikken 



Alte produse din JUCARII DE INTERIOR

Cos Cumparaturi  

Niciun Produs

Vezi cos Trimite comanda

Mesajul Zilei

 

Va invitam sa vizitati, si mai ales sa comentati pe blogul Happy Bees.

Va asteptam cu drag. Echipa Happy Bees 


Despre livrare - livrare rapida articole copii

Happy-Bees.ro pe Facebook